Podmínky k výběrovému řízení k pořádání soutěží v roce 2019
Aeroklub České republiky a OSK pro leteckou akrobacii vyhlašuje výběrové řízení k pořádání soutěží v roce 2019.
Přihlášku k výběrovému řízení podávejte pomocí formuláře ve formátu PDF.
Formulář odešlete e-mailem na adresu pulpanova@aecr.cz.
Podmínky výběrového řízení
Přihlášku do výběrového řízení může podat jakákoliv členská organizace AeČR nejpozději do půlnoci 15.11.2019. Komise následně vybere vítěze výběrového řízení. Účastníci výběrového řízení budou individuálně osloveni k případnému doplnění, či upřesnění nabídnutých podmínek.
Při rozhodování o vítězi bude kladen důraz na následující kritéria:
- Parametry letiště a infrastruktury z pohledu vhodnosti pro soutěž v akrobacii.
- Výše startovného, cena za aerovleky (GLD), cena paliva a olejů (PWR).
- Typ a počet vlečných letounů dostupných během soutěže (GLD).
- Umístění akrobatického boxu.
- Možnosti ubytování závodníků, rozhodčích a personálu.
- Případné pozitivní či negativní zkušenosti s pořádáním soutěží v předchozích letech.
Při podávání přihlášky je nutno reflektovat následující parametry:
- Termín konání MČR:
-
- Kluzáky: 21.8.-24.8.2019 (středa až sobota).
- Letouny: červen – červenec 2019 (záleží na termínech MS a ME).
- Pohárové soutěže: snaha o dodržení obdobných termínů předchozích ročníků, v případě nové soutěže není problém o dohodnutí vhodného termínu.
- Předpokládaný počet účastníků na MČR kluzáků 25, MČR letounů 35, pohárové soutěže 10-20.
- Zabezpečení stravy a ubytování pro 3-5 rozhodčí, 3-5 asistenti a 1-2 další osoby podpůrného personálu (pohárová soutěž), na MČR pro 5-7 rozhodčích, 5-7 asistentů a 1-2 osoby podpůrného personálu. Tyto náklady jdou na vrub organizátora. Rozpis rozhodčích bude zveřejněn po školení rozhodčích, které se každoročně koná na přelomu roku.
- Zabezpečení stravy a ubytování soutěžících a jejich doprovodu. Tyto náklady si individuálně hradí závodníci.
- Soutěž musí mít přednost před ostatním letištním provozem, ale není nutné letiště zcela uzavírat a další provoz je po dohodě možný.
- Přibližně dva až tři dny a minimálně víkend před zahájením soutěže je nutno umožnit trénink soutěžících.
- Během soutěže a pro tréninkové dny je nutno vytýčit akrobatický box. Není nutné realizovat kompletní box dle pravidel FAI, ale musí být vyznačen střed, rohy a/nebo T znaky na hranách boxu. Sadu plachet případně dodá po dohodě AeČR.
- Pro soutěž (GLD) musí organizátor zabezpečit ideálně tři vlečné letouny výkonově odpovídajících typu Z226. V případě výkonnějších vlečných letounů pak postačují dvě vlečné. (Maule, PA-28 apod.). Je možná samozřejmě i jejich kombinace.
- AeČR je schopen pomoci s organizací vlečných letounů v majetku AeČR.
- Organizátor musí poskytnout místnost pro činnost výpočtáře (uzamykatelnou) a místnost pro pořádání briefingů. Tato místnost může být i klubovna či jídelna.
- Organizátor musí zabezpečit personál, který realizuje následující úkoly:
- Řízení soutěže – ředitel soutěže.
- Agenda spojená s pořádáním soutěže, registrace, účtování, výběr startovného, ubytování apod.
- Vlekání – vlekaři.
- Obsluha startu, tj. odbavování soutěžních letů, vedení časomíry apod.
Celkem nejméně 1 a ideálně 2 osoby. - Koordinace soutěžního a ostatního letového provozu (služba rádio).
- Včasné odevzdání propozic (bulletinu), vzor propozic je taktéž dostupný na webu AeČR.
__________________________________________________________________________